neděle 27. prosince 2009

Last but not least


Končíme. Zbytek třeba někdy někde jinde . Asi tak.

4 komentáře:

  1. To je podle původní plánu, nebo dorazila únava, nebo nedorazila externí interaktivita?

    OdpovědětVymazat
  2. Podle původního plánu. Blog měl svůj účel "on-line publicistického" semináře. Takže teď leda Twitter. Snad ale bude někdy začátkem února blog s komiksovými recenzemi. Dám vědět :)!

    OdpovědětVymazat
  3. Komiksové recenze? To zní slibně! =)

    OdpovědětVymazat
  4. To by byla opravdu škoda, objevil jsem tenhle blog právě přes Gunnyho a moc mě zaujal. Najít inteligentní blog o hudbě a filmu je opravdu problém. Jelikož sleduju hudební i filmovou scénu už nějaký ten pátek a tak mě povrchní a stokráčtené články nebaví.
    Tedy, ono jich pár je, ale pak to chce ještě najít něco, kde se člověk shoduje vkusem.
    (mám například rád Fuku, ale narozdíl od něho mám také rád nezávislé filmy). Je jasné, že návštěvnost nebude nikdy nijak závratná, ale to už tak bývá když člověk nechce psát o pič....

    S přáním do nového roku se loučí Vojta-věrný čtenář

    OdpovědětVymazat